E-Radio App

Κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ψωνίζεις περισσότερο online

Κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ψωνίζεις περισσότερο online
Photo by Kampus Production from Pexels

Υπάρχουν δοκιμασμένες και πετυχημένες τακτικές αλλά και νέα κόλπα

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Δημοσίευση 7/4/2021 | 00:53

Η επιτυχής αύξηση του αριθμού των αγορών διαφοροποιείται δραματικά - νέα κόλπα στο marketing ψάχνουν τρόπους να αυξήσουν τις αγορές και εδώ θα δείτε ορισμένα εξ αυτών που δουλεύουν εξαιρετικά καλά.

Υπάρχουν δοκιμασμένες και πετυχημένες τακτικές, φυσικά, όπως oι εκπτώσεις, τα remarketing banners και πολλά ακόμη - τα οποία έχουν αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου!

Ωστόσο, μερικά από τα στάνταρ έχουν αλλάξει από το πρόσφατο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους άρχισαν να δοκιμάζουν νέες τακτικές. Για δείτε!

Αγοράστε το τώρα, πληρώστε το αργότερα

Σύμφωνα με το Pymnts.com, το 87% των σημερινών καταναλωτών ηλικίας 22 έως 44 ετών θα ήθελε να χωρίσει τις μεγάλες αγορές σε μηνιαίες δόσεις. Για το σκοπό αυτό, δεν αποτελεί έκπληξη το μοντέλο Buy Now, Pay Later (BNPL). Το BNPL επιτρέπει στους πελάτες να χωρίσουν τις αγορές σε δόσεις και όχι ένα εφάπαξ ποσό. Αυτό προσφέρει στους καταναλωτές άμεση ικανοποίηση, στέλνοντας τις παραγγελίες τους αμέσως αντί να τους αναγκάζουν να περιμένουν έως ότου ολοκληρωθεί η πληρωμή.

Το κόστος είναι ο πιο συχνά αναφερόμενος λόγος για την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Η προσφορά επιλογών δόσεων μπορεί να μετριάσει το σοκ της τιμής και την απογοήτευση, αλλά αποδεικνύεται πως μπορεί να τους ενθαρρύνει να αυξήσουν την παραγγελία τους και/ή να κάνουν επιπλέον μελλοντικές αγορές.

Only 1 in stock

Ατάκες όπως "Περιορισμένη διαθεσιμότητα" ή "Περιορισμένα τεμάχια" κάνουν κάτι να φαίνεται περιορισμένο στη διαθεσιμότητα και αυξάνεται η... αξία του. Η αγορά διαμαντιών το εκμεταλλεύεται εδώ και χρόνια και έτσι είναι και οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου!

Customised

Επιλεγμένες προσφορές προσαρμοσμένες για να ικανοποιούν τους πελάτες με βάση τις προτιμήσεις, τις ανάγκες και άλλες λεπτομέρειες που παρέχουν. Ακόμη και το όνομα επάνω στη συσκευασία ή κάπου επάνω στο προϊόν ανεβάζει τις πωλήσεις! 

Μόνο για λίγους και καλούς

Οι εταιρείες για να αυξήσουν τους πελάτες τους, διαφημίζουν τα αποκλειστικά οφέλη μόνο για συνδρομητές, όπως ταχύτερη αποστολή, δωρεάν παράδοση, ειδικές εκπτώσεις και πρόσβαση σε πράγματα που δεν είναι διαθέσιμα οπουδήποτε αλλού.

FOLLOW US @EDAILYGR Ακολουθήστε μας και στο Instagram

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο serial killer που σκότωνε και βίαζε με τη βοήθεια της γυναίκας του

Πριν 1 ώρα

Η σύζυγος του σχεδίαζε, αυτός εκτελούσε

Οι γυναίκες που έσπασαν κάθε στερεότυπο στην ηλεκτρονική μουσική από το 1930

Πριν 1 ώρα

Νέο ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει ξεχασμένες πρωτοπόρες της EDM

Μυστήριο με την έκρηξη της πανδημίας στο πιο εμβολιασμένο κράτος του πλανήτη

Πριν 1 ώρα

Ανησυχία από τις τοπικές αρχές και τον ΠΟΥ

Το άγνωστο περιστατικό σύλληψης του Μπιλ Γκέιτς

Χτες

Badass ο Μπιλ - Ο παράξενος λόγος που συνελήφθη

Το ορφανοτροφείο που προκαλεί ανατριχίλα

Προχτές

Το πιο απίθανο μέρος για να λειτουργήσει ορφανοτροφείο

10 τραγούδια αφιερωμένα στις Μαμάδες μας!

Πριν 3 μέρες

Σήμερα η γιορτή της Μητέρας, και ο καλύτερος τρόπος να ευχηθείς είναι σίγουρα ένα τραγούδι.

Τουβαλού: Το μικρό κράτος που πλούτισε από τύχη

Πριν 3 μέρες

Δείτε τη πιο περίεργη ιστορία που ένα κράτος έβγαλε λεφτά

Καρτούν που είχαν σκηνές... ακατάλληλες για ανηλίκους

Πριν 3 μέρες

5 στιγμές... αρκετά περίεργες για να τις δουν παιδιά

Αυτή ήταν η πρώτη selfie που βγήκε ποτέ

Πριν 3 μέρες

Πότε, πού και ποιος την έβγαλε

Τα πιο περίεργα μέρη όπου μπορείς να βρεις τουαλέτα

Πριν 4 μέρες

Σε περίπτωση που χρειαστεί...

×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Επειδή η ζωή έχει τη δική της ατζέντα!

The Internet Radio Portal - 18 χρόνια
Live Oλα τα Ελληνικά Ραδιόφωνα Online!
500+ Ελληνικοί Σταθμοί εδώ!
Ακούστε ζωντανά, online ελληνικές επιτυχίες, λαϊκά, ξένα hits, dance,
ειδήσεις, αθλητικά από τα καλύτερα internet radio.